زیباببینیم و زیبا بیندیشیم

پیام های کوتاه
  • ۸ ارديبهشت ۹۸ , ۱۷:۳۹
    آه
آخرین مطالب

حد عشق...

سه شنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۲:۱۰ ق.ظ

مرغ دل پر می کشد تا زین قفس بیرون شود....

خدایا....

این روزها بیشتر از قبل نشانم دادی که بینهایت و بی اندازه برای آدمهات تا کجاست.. .. نشانم دادی که حد عشق آدمها چقدره.... بعضی آدمها با یه کتاب به پایان حد نهایت عشقشون می رسند، بعضی حتی با پاره ای کاغذ.... بعضی با یک جمله، بعضی با بچه، بعضی با ....  . 

خدای من! تو تنها کسی هستی که اگر در لحظه های اشک و حسرت و ناامیدی ناسزا گفتم مرا از خویش نراندی....  تنها کسی هستی که اگر سر از اطاعتت فرو گرفتم مرا طرد نکردی....  اله من! تنها و تنها این تو بودی که درهای حضور مهربانت را در هیچ حالتی بر من نبستی .... اگرچه من، این بنده ضعیف نالایق، غرق خواسته های خودم بودم و هستم، غرق آرزوهای دور.... غرق دوری از تو....

خدایا..... اگرچه تنها مانده ام بر زمین تو و در میان بنده هایت.... اما هر لحظه چشم انتظار آسمانت نشسته ام....

خدای من! این روزها ، آخرین تعلقات خاطرم به این دنیا هم،  مرا به تنهایی عمیق خودم فراخوانده است و من در تب و تابم.... اما این زندگی و این دنیا بدون عشق دیگر برآیم آب و رنگی ندارد....

خدایا آماده ی پرواز شده ام و دستم را برای آسمانی شدن به درگاهت بلند کرده ام.... در سیاهی این شب و خیسی گونه هایم می خوانمت و تنها و تنها از تو یگانه می خواهم..... 

خدایا پس از سالها شکسته دلی، دانستم که این قلب شکسته جز تو خریداری ندارد.... خدایا اگر اهل و لایق نگاه و رحمت تو نیستم اما تو اهل بخشایش و بخشش و اجابت بی پایانی..... پس دستان خسته و دل شکسته ام را پذیرا باش و مرا از منت خلقت بی نیاز گردان و محتاج آنان قرار مده که مرا به خواری معامله می کنند و به زاری رها.........

خدایا قلب و دل شکسته ام را تو آسمانی کن. ...

الهی هب لی کمال الانقطاع الیک .....

  • سحر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی