زیباببینیم و زیبا بیندیشیم

پیام های کوتاه
  • ۸ ارديبهشت ۹۸ , ۱۷:۳۹
    آه
آخرین مطالب

روز پدر

سه شنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۱:۵۸ ب.ظ
مادر،
برای تمام سالهایی که محبت مادریت را در وجودم جاری کردی از تو سپاسگزارم
و نیز برای 6 سالی که هم برایم مادر بودی و هم پدر.
هر روز، روز تو است مادر مهربانم.
و من تهیدست تر از این هستم که ذره ای از محبتها و زحماتت را جبران کنم و ناتوان تر از اینکه مرهم زخمهای عمیق قلب مهربانت باشم. عیدت و روزت مبارک.
خدایا، دست من به آسمانت نمیرسد ولی دست تو که به زمینت میرسد. پس دریاب مادر مهربانم را، به یمن قدوم مبارک مولود عزیز امروز.
  • سحر

نظرات  (۲)

  • مصطفی امیریان
  • بسیار زیبا :)
    سر بزنین به من
  • محمود بنائی
  • خدا حفظشون کنه.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی