زیباببینیم و زیبا بیندیشیم

پیام های کوتاه
  • ۸ ارديبهشت ۹۸ , ۱۷:۳۹
    آه
آخرین مطالب

بیم و امید

دوشنبه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۳، ۰۱:۵۱ ب.ظ
اگر خدا گفت که همه را به بهشت می برم و فقط یک نفر را به جهنم آنقدر از خدا بترس و مراقب اعمالت باش که گمان کنی همان شخص تویی و اگر خدا گفت که همه را به جهنم می برم و فقط یک نفر را به بهشت آنقدر به خدا امید داشته باش که گمان کنی همان شخص تویی
لقمان حکیم
  • سحر

نظرات  (۲)

  • بهنام عبدالهی
  • سلام مطلب شما خیلی خیلی جالب بود. من که شخصا بسیار پسندیدم.
    امیدوارم که با گذر زمان بهتر و بهتر نیز شود.
    -----------------------------------------------------------------------------------------------------
    -----------------------------------------------------------------------------------------------------
    دعوت نامه:
    من هم وبلاگی به عنوان داستان ها و دلنوشته هایم دارم که گه گاهی می نویسم.
    کاش شما هم بازدیدی بکنید و نظر و رای بدهید.
    ولی خواهش می کنم که نظری در باره نوشته بدهید  نه وبلاگ،و نقد و انتقادی هم داشته باشید. آخر من لازم به راهنمایی مخاطبان دارم و هر مطلب که به نظرتان خوب بود را رای مثبت دهید.
    منتظرم.

  • سرباز بقیه الله عج
  • رفتی تو و زینبت زغم می‌سوزد آتش زنوایش به دلم افروزد این خانه عزاخانه شود بار دگر هرگاه نگاه خود به در می‌دوزد .

    به ما هم سر بزنید

    http://sb313.ir/

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی