زیباببینیم و زیبا بیندیشیم

پیام های کوتاه
  • ۸ ارديبهشت ۹۸ , ۱۷:۳۹
    آه
آخرین مطالب

آخرین شب 92

پنجشنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۲، ۱۲:۰۹ ق.ظ
امشب آخرین شب از سال 92 ه و من دلتنگ و دل گرفته ام...
یک سال دیگه از عمرمون گذشت درحالیکه نه امیدی افزودیم ونه شادی به خونه قلبمون اضافه شد. البته ناشکری نمی کنم، توی سالی که گذشت خدای مهربون دختر کوچولوی نازنینی به جمع خونواده ما اضافه کرد ولی نمی دونم چرا اینقدر غم وغصه روی دل آدم میریزه که شادیهامون تبدیل میشن به یه نقطه کوچیک...
به هرحال خوب وبد، خوبیش به اینه که میگذره اما این روزا من غرق دلتنگیم... دلم گرفته... از خیلی از آدمای دور وبرم، از بی تفاوتی ها و بی مسوولیتی هاشون، از نیش و کنایه و طعنه ها، دلم گرفته از دوری دوستان، از بیماری یکی از عزیزترین دوستانم، دلم گرفته... دلم گرفته از دیدن مدعیان بی عمل... دلم گرفته، گرفته از عالم و آدم...
خدایا!!!!
کجایییی؟؟
یعنی میشه این سال که تحویل میشه بنده هات هم عوض بشن؟ یعنی میشه دیگه کسی کنایه ونیش  نزنه؟ 
یعنی میشه اینقدر دل همو نشکنن؟
یعنی میشه این همه بی مسوولیتی و ادعای پوچ رو بذارن زمین؟
یعنی میشه دلها هم همراه سال متحول بشه به بهترین حال؟؟
خدایا!
خیلی خسته و دلتنگم و باری که بر دوش میکشم بیش از توان منه...
خدایا....

  • سحر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی