زیباببینیم و زیبا بیندیشیم

پیام های کوتاه
  • ۸ ارديبهشت ۹۸ , ۱۷:۳۹
    آه
آخرین مطالب

نور مهربانی

يكشنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۲، ۱۱:۱۰ ب.ظ

امشب دو تا کار جدید انجام دادم... یه کار آزاد.. کوچیک بود اما شروع لذت بخشی بود برام بعد از سالها، درست مثل «هلو»! و یه کار دیگه هم مربوط به لپ تاپ خودم که اون هم برام خیلی لذت بخش بود...

و همه ی اینها به اضافه ی دیدار یه آشنای قدیمی و همینطور شنیدن یه خبر خوب ازش، باعث شدن که شعف خاصی رو در دلم احساس کنم الان... احساسی شگفت انگیز، انرژی بخش و غیر قابل توصیف...

خدایا شکرت که امشب دوباره نور مهربونیت رو بر دلم تابوندی و من رو شادمان از حضور این نور درخشنده کردی...شکرت


  • سحر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی